English

خبرگزاری موج گزارش می دهد

تهدید کاما علیه رسانه افشاگر!

خبرگزاری موج در راستای اطلاع رسانی و جلوگیری از سفته بازی و آشکارسازی دست های پشت پرده ای که از معاملات بازار سواستفاده می کنند اقدام کرده است. از این رو عده ای در نماد کاما در تماس های تلفنی اقدام به تهدید مدیران خبرگزاری کرده اند

تهدید کاما علیه رسانه افشاگر!

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، شرکت باما با نماد کاما که در یکسال گذشته بیش از ۸۰ درصد افت داشته و در تحلیل های مختلف، فعالان بازار، عامل رشد و افت های عجیب این نماد را سفته بازی عنوان کردند و خبرگزاری موج نیز در راستای اطلاع رسانی و جلوگیری از سفته بازی و آشکارسازی دست های پشت پرده که از معاملات بازار سواستفاده می کنند و به نوعی مانع از شکل گیری اعتماد عمومی به بورس می شوند، اقدام کرد؛ حال این خبرگزاری مورد تهدید شکایت واقع شد.

روز گذشته طی تماس تلفنی از شماره ایی که گویی یکی از خطوط تلفنی شرکت باما می باشد با خبرگزاری موج تماس حاصل شد و فردی این خبرگزاری را مورد تهدید قرار داد. هرچند تهدید به شکایت از مدیران خبرگزاری موج، ما را از رسالتمان دور نمی‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

کاما ۸۵ درصد سرمایه سهامداران خرد را بلعید!

 

و اما؛ باما با نماد کاما!

در یک سال گذشته نماد کاما افت زیادی داشته است و طبیعتا به سهامداران این نماد ضرر و زیان جدی وارد شد. بسیاری از نمادهای معدنی به واسطه قیمت بالای ارز و صادرات محصولات خود توانسته اند در محدوده سقف قیمتی سهام معاملات خود را دنبال کنند، از این رو نمی توان نماد کاما را که همچون سایر معادن دارای درآمد صادرای هم هست استثنا کرد؛ از طرف دیگر این نماد در یک سال گذشته افزایش سرمایه ای ۹۰۰ درصدی داشته و در گزارش های مالی سال ۱۴۰۰ هم حکایت از این دارد که دارایی های شرکت نسبت به سال ۹۹ افزایش داشته، به همین دلیل ادامه افت این نماد هیچگونه توجیه اقتصادی و منطقی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی