English

معاون اقتصادی قزوین:

سود سهام عدالت برای الباقی سهام‌داران واریز خواهد شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اعلام کرد: به‌دلیل قرارگیری در روزهای پایانی سال در سیستم بانکی ازدحام زیاد است ولی طی روز گذشته 21 و امروز 22 اسفند سود برای همه واریز خواهد شد؛ همچنین کسانی که‌ سوال دارند می‌توانند با شماره 1569 تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند.

سود سهام عدالت برای الباقی سهام‌داران واریز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، فهیمه لزگی  معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اظهار کرد: واریز سهام عدالت در 24 ساعت گذشته انجام شده است، از دیروز شنبه 21 اسفند واریز سود سهام عدالت شروع شد و تا پایان شب ادامه داشت، مبلغ سود برای دارندگان سهام 492 هزار تومانی 532 هزار تومان سود، برای دارندگان سهام 530 هزار تومانی حدود 575 هزار تومان سود و کسانی که ارزش سهام آنان یک میلیونی است برای هر نفر یک میلیون و 80 هزار تومان سود واریز شده است و این سود در یک مرحله برای همه واریز شده است؛ سال گذشته طی 2 مرحله واریز شده بود.

وی ادامه داد: در استان قزوین حدود 760 هزار سهامدار عدالت هستند که سود به حساب همه واریز خواهد شد مگر آنانی که فوت کردند یا حساب بانکی‌شان مشکل داشته باشد.

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که‌ سوال دارند می‌توانند با شماره 1569 تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند. کسانی که سال‌های گذشته سود دریافت کردند و الان برای آنان سود واریز نشده است، کسانی هستند که به احتمال زیاد شماره حسابشان مشکل دارد که باید به بانک مراجعه کنند و مشکل حساب خود را برطرف کنند و اگر لازم به ایجاد حساب جدید بود باید حتماً شماره شبا را در سامانه سجام و یا سهام عدالت به آدرس https://sahamedalat.ir/ وارد کنند، البته این افراد سود خود را با مرحله بعد دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که به‌دلیل مشکلات حساب بانکی در سال 98 سود دریافت نکرده بودند همزمان با سود سال 99 سود سال 98 آنان نیز واریز شده است.

لزگی بیان کرد: به‌دلیل قرارگیری در روزهای پایانی سال در سیستم بانکی ازدحام زیاد است ولی طی روز گذشته 21 و امروز 22 اسفند سود برای همه واریز خواهد شد؛ افرادی که در سامانه برای آنان عنوان «درحال واریز بانک» درج شده است امروز حتماً سود سهام عدالت آنان واریز و پیامک برای آنان ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه