English

قدردانی رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور از بانک رفاه کارگران

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور و عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، از حمایت‌های ویژه‌ بانک رفاه کارگران از مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، قدردانی کرد.

قدردانی رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور از بانک رفاه کارگران

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور طی سخنانی در مراسم افتتاح شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران شهرستان اسلام‌شهر با بیان اینکه بانک رفاه در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی داشته است، تصریح کرد: اقدامات بانک در راستای حمایت مالی و تسهیلاتی از ذی‌نفعان به ویژه مستمری‌بگیران و بازنشستگان به شکل روزافزونی در حال گسترش و توسعه بوده است.
وی از اعطای 312.251  فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال 1399، به عنوان یکی از شواهد و مصادیق حمایت‌های ویژه بانک رفاه کارگران از این قشر نام برد و گفت: این تسهیلات در سال جاری به 7 میلیون تومان افزایش یافت و تاکنون نیز 233.819 نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات با جدیت تمام در جریان است.
بیات در پایان تصریح کرد: به نمایندگی از مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از حمایت‌های بی‌دریغ بانک رفاه کارگران از این قشر معزز و شریف قدردانی می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها در آینده نیز بیش از پیش تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی