English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

چرا انتخابات ریاست جمهوری بر بستر همراه اول برگزار می‌شود؟

همراه اول با بیش از ۲۹۰۰۰ سایت ارتباطی در کل کشور، باز هم مرجع برقراری ارتباط امن و نزدیک با ۶۷۰۰۰ شعبه انتخاباتی در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

چرا انتخابات ریاست جمهوری بر بستر همراه اول برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای ششمین دوره پیاپی بر بستر شبکه گسترده و امن همراه اول برگزار شد.

در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همراه اول شبکه ارتباطی امن و پایدار خود را بدون هیچگونه اختلالی در سرویس‌های دیتا، تماس و پیامک، با بیش از ۲۹۰۰۰ سایت برای برقراری ارتباط نزدیک با ۶۷۰۰۰ شعبه انتخاباتی در اختیار وزارت کشور قرار داد.

امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در بازید از مرکز مدیریت شبکه همراه اول ضمن اعلام رضایت کامل خود از خدمات همراه اول در برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی تاکید کرده بود که همراه اول در سالیان اخیر در فراهم کردن بستر فنی انتخابات به شرایط مساعدی رسیده است.

طبق آخرین گزارش رگولاتوری (مربوط به سه ماهه پایانی سال 1399)، همراه اول بیش از 16140 سایت فعال در شبکه 4جی، 18139 سایت در شبکه 3 جی و 28032 سایت در شبکه 2 جی و به همین دلیل بیشترین مزیت را برای فراهم کردن بستر برگزاری انتخابات را نسبت به سایر اپراتورها داشته است.

این در حالی است که طبق همان گزارش، ایرانسل در بخش 4 جی حدود 14027 سایت فعال، در بخش 3 جی 14257 سایت فعال و در بخش 2 جی حدود 14214 سایت فعال داشته است . 

رایتل هم بدون سایت فعال در بخش 2 جی و داشتن 3847 سایت 3 جی و 1463 سایت فعال در بخش 4 جی کمترین مزیت را برای میزبانی انتخابات ریاست جمهوری را داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه