English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

هدیه ویژه ستاره ۱۰ مربع مختص فعالسازی سیم‌کارت‌های خاموش

در حالی که براساس مصوبه رگولاتوری وزارت ارتباطات، مشترکین اعتباری که 3 ماه از سیمکارت خود استفاده نکنند مشمول سلب مالکیت هستند؛ همراه اول طرح تشویقی برای مشترکین گذاشته که نه تنها از سلب مالکیت سیمکارت آنها جلوگیری می کند، بلکه یک هدیه ویژه هم برای آنها در نظر گرفته است.

هدیه ویژه ستاره 10 مربع مختص فعالسازی سیم‌کارت‌های خاموش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در حالی که براساس مصوبه رگولاتوری وزارت ارتباطات ، مشترکین اعتباری که 3 ماه از سیمکارت خود استفاده نکنند مشمول سلب مالکیت هستند؛ همراه اول طرح تشویقی برای مشترکین گذاشته که نه تنها از سلب مالکیت سیمکارت آنها جلوگیری می کند، بلکه یک هدیه ویژه هم برای آنها در نظر گرفته است. 

براساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از میان سیم‌کارت‌های به فروش رسیده و فعال کشور حدود نیمی از آنها خاموش هستند.

 برهمین اساس کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سالهای پیش به واسطه‌ی مصوبه‌ای، برای اپراتور‌ها این حق را در نظر گرفته که در صورت عدم استفاده مشترکان اعتباری از سیمکارت‌ها، پس از مدت 90 روز اپراتور بتواند به سلب امتیاز از آن بپردازد.

با این حال همراه اول برای کلیه مشترکین اعتباری خود که خط آنها بیش از 3 ماه غیرفعال بوده است یک امتیاز قرار داده و اعلام کرده است که با روشن کردن سیمکارت خود و شماره گیری کد دستوری #332*10* (ستاره 10 ستاره 332 مربع) یک جایزه ویژه دریافت خواهند کرد.

مشترکی که سیمکارت‌های اعتباری همراه اول را دارد و بیش از 90 روز نسبت به ارسال پیامک، برقراری تماس یا استفاده از اینترنت از سیم‌کارت خود اقدام نکرده است، مشمول این طرح تشویقی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه