English

نوبخت ابلاغ کرد؛

دستورالعمل پرداخت پاداش بازنشستگان با اولویت فرهنگیان

دستورالعمل پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

دستورالعمل پرداخت پاداش بازنشستگان با اولویت فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه ای به وزارت آموزش و پروش و ادارات کل آموزش و پرورش استانها اعلام کرد که بخش اول اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تامین شده است.

در این ابلاغیه که طی روز گذشته صادر شد، تاکید شده است که تخصیص اعتبار به میزان صد در صد بوده و همچنین وزارت آموزش و پرورش باید مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت قابل تامین از محل اعتبارات موضوع این ابلاغیه، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی و مبلغ پرداختی را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

پرداخت پاداش بازنشستگان با اولویت فرهنگیان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مقدم

    سلام
    این چه رسم پرداخت مطالبات است بعد یک سال این همه جو سازی . برای چه مطالبات که دیگر جو سازی نمی خواهد قربان شکل ماهتاتان . آنهم همه اگر پرداخت شود. گفته اند کامل نه مابقی ماه بعد باز هراز جور تبلغ و جوسازی دیگر شما را به خدا خسته شدیم چه گناهی کردیم اینقدر عذاب می دهید.؟ کل مطالبات را لااقل بدهید چندسال قبل هم طلب داریم . اداره می رویم می گویند تأمین اعبتار نشده کی تأمین اعتبار می شود تنگی نفس دارم صبح داشتم میمردم. بعد مرگ که فایده ندارد. در این سایت هم نظر می نویسم منتشر نمی شود.گناه معلم چیست؟

  • مرتضی

    سلااام دروغگوها دوباره شروع کردند به تبلیغات ،امروز ششم شهریور هست وهیچ خبری از پاداش نیست ،نمیدانم چرا اینقدر معلم در چشم آقایان بی ارزش است انگار دشمنی دارند با ما ،حیف سی سال کار ....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه