English

رضا رحمانی:

صنعت بوم گردی و گردشگری در روستاها از طریق استارت آپ ها رونق داده می شود

وزیر صنعت گفت: ورود استارت آپ ها به حوزه روستایی و عشایر موجب رونق اقتصاد روستایی می شود.

صنعت بوم گردی و گردشگری در روستاها از طریق استارت آپ ها رونق داده می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور گفت: این نمایشگاه بسیار با شور و شکوه و مردمی است و حضور غرفه داران از همه استان ها موجب معرفی تولیدات همه روستاهای کشور می شود.

رضا رحمانی افزود: این نمایشگاه موجب می شود که معرفی و توزیع تولیدات روستاها به سراسر کشور و خارج از ایدان توسعه یابد. البته لازم است دولت از آن ها در این زمینه حمایت بیشتری داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های روستایی در این نمایشگاه را نقطه قوت این رویداد ارزیابی کرد.

وی ورود استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان به اقتصاد روستایی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: این امر به مقابله با تحریم ها کمک می کند و ارتباط اقتصادی ایران با خارج از کشور را افزایش می دهد.

رحمانی یادآور شد: حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در این حوزه به معرفی توانمندی روستائیان کمک خواهد کرد.

وی همچنین از حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از نواحی صنعتی روستاها خبر داد و گفت: صنعت بوم گردی و گردشگری در روستاها نیز از طریق استارت آپ ها رونق داده می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های  از چهارمین دوره نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور بازدید کرد و با استقبال ویژه روستائیان و عشایر همراه شد و این نمایشگاه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید و او از تک تک غرفه های حاضر در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور دیدار و با حاضرین به گفتگو پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه