English

راه اندازی برنامه صدور رمز یکبار مصرف در بانک سرمایه

به منظور تکمیل زنجیره خدمات بانکی و افزایش امنیت حساب کاربران، «برنامک رمزساز بانک سرمایه» جهت ورود به اینترنت بانک مورد بهره برداری قرار گرفت.

راه اندازی برنامه صدور رمز یکبار مصرف در بانک سرمایه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، برنامک رمزساز این بانک، به منظور افزایش امنیت حساب کاربران، از سوی بانک سرمایه راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برنامک رمزساز قابلیت نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و IOS را دارد و مشتریان می توانند با دانلود این برنامک و فعالسازی آن مطابق با راهنمای فعالسازی، حسب نیاز و ضرورت برای هر بار ورود به اینترنت بانک، رمز یکبار مصرف دریافت نموده و پس از ورود با رمز دریافت شده، از سرویس های اینترنت بانک استفاده نمایند.

این گزارش می افزاید رمز یکبار مصرف ایجاد شده توسط این برنامک برای ورود به سامانه های اینترنت بانک جهت انجام تراکنش های مالی و غیرمالی وابسته به رمز مورد استفاده بوده و به زودی امکان استفاده از رمز یکبار مصرف در نرم افزار موبایل بانک سرمایه نیز فعال شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

هم‌وطنان عزیز می توانند جهت دانلود نرم افزار مطابق با سیستم عامل موبایل خود و اطلاع از نحوه فعال سازی آن به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir در صفحه اصلی، بخش «برنامک رمزساز بانک سرمایه» اقدام کنند و یا به یکی از شعب بانک سرمایه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی