English

رشد ۴۳ درصدی میزان ورودی و خروجی کشتی ها به بنادر امیرآباد و نکا

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در طول زمان هفت ماهه مد نظر میزان کشتی‌های ورودی و خروجی به بنادر امیرآباد و نکا رشدی ۴۳ درصدی را به ثبت رسانده و به ۴۹۹ فروند کشتی رسیده است.

رشد ۴۳ درصدی میزان ورودی و خروجی کشتی ها به بنادر امیرآباد و نکا

به گزارش خبرگزاری موج، طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان بنادر در طول هفت ماهه ابتدایی سال جاری میزان تخلیه و بارگیری محموله‌های اقتصادی در دو بندر امیرآباد و نکا به رشد ۵۶ درصدی رسیده‌اند.

در طول این مدت این دو بندر شمالی توانسته‌اند بیش از دو میلیون تن کالا را تخلیه یا بارگیری کنند.

در طول زمان هفت ماهه مد نظر میزان کشتی‌های ورودی و خروجی به بنادر امیرآباد و نکا رشدی ۴۳ درصدی را به ثبت رسانده و به ۴۹۹ فروند کشتی رسیده است.

بندر نکا در طول این مدت توانسته در حوزه تخلیه و بارگیری مواد نفتی رکوردی قابل توجه به ثبت رساند و با افزایش بیش از ۱۲ برابری به بیش از ۲۳۱ هزار تن کالا رسیده است.

در حوزه حمل و نقل کالاها از بنادر به دیگر بخش‌های کشور بندر امیرآباد توانسته با توجه به اتصال شبکه ریلی عملکرد خود در راه‌آهن کشور را به دو برابر افزایش دهد، اما با توجه به این‌که بندر نکا به خطوط ریلی متصل نیست رشد عملکرد این بندر به افزایش حمل و نقل جاده‌ای در این منطقه منجر شده و از این‌رو با رشد ۳۲ درصدی حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ هزار دستگاه کامیون از این منطقه کالاهای خود را بارگیری کرده و به سمت دیگر مناطق کشور حرکت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه