English

جشنواره مطبوعات اصفهان استانی برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اصفهان خبر از برگزاری جشنواره مطبوعات استان در فصل زمستان و آیین روز خبرنگار مطابق با ۱۷ مردادماه و با حضور حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داد.

جشنواره مطبوعات اصفهان استانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام امیررضا ارزانی گفت: در اواخر سال ۹۴ معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد آیین‌نامه‌ای برای برگزاری جشنواره مطبوعات استانی به ما ارائه کردند که در اوایل امسال تغییر یافت.

وی اظهار داشت: بر این اساس آیین‌نامه جدید جشنواره مطبوعات تا حد زیادی با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و در این آیین‌نامه به موضوع محوری توجه خاص شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: برای برخی بخش‌های جشنواره مانند یادداشت و مقاله و سرمقالهبرای برخی بخش‌های جشنواره مانند یادداشت و مقاله و سرمقاله موضوعات تخصصی در نظر گرفته شده است و خبرنگاران باید مطابق موضوعات ارائه شده به ارسال اثر بپردازند اما جشنواره در برخی حوزه‌ها مانند عکس و تیتر و خبر جنبه عمومی دارد.

ارزانی خاطرنشان ساخت: ارزیابی آثار در سال گذشته بیشتر با داوران پایتخت بود، اما امسال این داوری به خود استان‌ها واگذار شده است و مطابق آیین‌نامه در این جشنواره تمامی داوران توسط اصفهان تعیین و اسامی آنها برای تأیید صلاحیت به وزارت ارشاد اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: قرار است اداره ارشاد اصفهان بر اساس پارامترهای بیان شدهطرح خود را به تهران ارائه کند و بر این اساس مدلی برای برگزاری جشنواره مطبوعات استان در سال ۹۵ طراحی کرده‌ایم که پس از تأیید اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود و امکان اعلام فراخوان خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام امیررضا ارزانی افزود: پیش‌بینی ما برای زمان برگزاری جشنواره مطبوعات با توجه به تخصصی بودن برخی عرصه‌های فراخوان در ماه‌های دی و یا به احتمال قوی تر بهمن‌ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه