English

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران:

گفتگو راهی متمدنانه برای حل مشکلات است

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: گفتگو یکی از راه‌های متمدنانه برای رسیدن به توافق، حل مشکلات و پایان‌دادن به جنگ‌ها است.

گفتگو راهی متمدنانه برای حل مشکلات است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، قدیر قیافه پیرامون اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو ACD اذعان کرد: در تجارت مذاکره نقش نخست را دارد حتی در زمان حاضر که هوش مصنوعی و IT به کمک تجار و بازرگانان آماده است؛ اما همچنان نقش گفتگو و مذاکره بی‌بدیل است.

قیافه با بیان اینکه نقطه ابتدایی انتخاب شرکا نیز گفتگو است توضیح داد: در هیچ حوزه‌ای بدون گفتگو نمی‌توان به نتیجه‌ای مطلوب دست‌یافت در زمانی که عقل و منطق جایگاه خود را از دست دهد گفتگو نیز جایگاه خودش را از دست می‌دهد و گزینه‌های دیگر روی کار می‌آیند.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف اتاق بازرگانی کشور در حوزه توسعه بازارهای صادراتی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای ایرانی است از سوی دیگر جذب سرمایه‌گذاری خارجی و معرفی صحیح توانمندی‌های کشور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که باید به این موضوع توجه کند و چالش‌ها را شناسایی کند.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف کشور نشناختن نقاط قوت و پتانسیل‌های صنعتی تجاری و اقتصادی کشور است ادامه داد: نتوانسته‌ایم طی سال‌ها بانک اطلاعاتی قابل‌اعتنا تنظیم کنیم و بتوانیم در فضای مجازی برای تسهیل در دسترسی فراهم کنیم و در ادامه نشناختن ظرفیت‌ها نتوانسته‌ایم آن را به طرف‌های دیگر معرفی کنیم.

این مقام مسئول در مورد برگزاری این اجلاس در اصفهان گفت: همکاران در اتاق اصفهان اجلاس را در سطح بین‌المللی و شایسته برگزار کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه