English

رییس اداره مدارس غیردولتی استان اصفهان خبرداد:

اعلام شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان در تیرماه

رییس اداره مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بیان کرد: شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان تیرماه اعلام می‌شود.

اعلام شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان در تیرماه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،علی حمیدی با بیان اینکه پروسه تعیین شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شده است، گفت: تا تیرماه که نرخ شهریه جدید به طور رسمی اعلام نشده مبنای توافقات مالی مدارس غیر دولتی استان، شهریه ثابت سال گذشته است.

وی افزود: با تغییراتی که امسال در نحوه تعیین شهریه اعمال شده است، مؤسسان وارد سامانه https://my.mosharekatha.ir/ شده و مشخصات مدرسه، نیروها، مالی، اجاره‌بها و.. را ثبت می‌کنند.

حمیدی گفت: اطلاعات وارد شده توسط مؤسس وارد کارگروه شهره ناحیه یا منطقه شده و به‌صورت مجزا بررسی می‌شوند و تفاهم‌نامه بارگذاری شده و به استان ارجاع می‌شود و پس از تأیید استان به وزارت آموزش و پرورش ارجاع می‌شود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پوستر شهریه توسط وزارت آموزش و پرورش برای چاپ ارسال خواهد شد که این فرایند تا حدود اوایل تیرماه زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد: امسال صفر تا صد تعیین شهریه در مناطق استان صورت‌گرفته و بر اساس داده‌های مدارس و در کارگروه شهریه مدرسه، مبالغ آن تعیین می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: تا زمانی که شهریه مدارس به طور رسمی اعلام نشده مبنای توافقات مالی، شهریه ثابت سال گذشته است و به‌هیچ‌وجه مدرسه امکان اعلام شهریه قطعی را ندارد و تنها می‌تواند به‌صورت علی‌الحساب شهریه مصوب سال قبل را اخذ کند تا پوستر شهریه صادر و شهریه مصوب سال جاری اخذ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه