English

کسب عنوان برگزیده روابط عمومی دانشگاه اصفهان در بخش فیلم کوتاه

روابط عمومی دانشگاه اصفهان موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش فیلم کوتاه در جشنواره دریچه شد.

کسب عنوان برگزیده روابط عمومی دانشگاه اصفهان در بخش فیلم کوتاه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در آئین گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که بیش از ۱۹۰ نفر از مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره دریچه، ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری نیز تجلیل و دانشگاه اصفهان در بخش فیلم کوتاه موفق به کسب عنوان برگزیده شد.

سید روح الله موسویان مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان با حضور در این آئین، لوح تقدیر عنوان برگزیده در بخش فیلم کوتاه را از دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

شایان ذکر است، وزیر علوم در آئین نکوداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اهمیت انعکاس موفقیت های دانشگاه در بخش های مختلف  که باعث امیدآفرینی می شود، تصریح کرد؛ روابط عمومی علمدار امید آفرینی است.

محمد علی زلفی گل با بیان اینکه مجموعه ای موفق است که برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل باشد، افزود:  تیتر خبر در روابط عمومی بسیار مهم است  چرا که تاریخ نگاری می کند.

وی در ادامه افزود: بعضی اوقات عکس شما عنوان و تیتر شما بخشی از تاریخ آن دانشگاه یا کشور می شود؛ شما می توانید تجربه نگاری کنید برای مدیریت آینده و مدیر آینده از تجربه نگاری شما استفاده می کند از قدرت کادر سازی در روابط عمومی استفاده شود، هر فردی در دانشگاه نقشی را بر عهده دارد و روابط عمومی باید با برنامه ریزی مناسب برای مناسبت ها اقدام‌نماید.

وزیر علوم با بیان اینکه اگر رئیس دانشگاهی ارتباطش با روابط عمومی قوی نباشد اولین کسی که ضرر می کند خود رئیس دانشگاه است، ادامه داد: مدیران روابط عمومی اگر نتوانند با رئیس خود ارتباط خوبی داشته باشند در کار خود موفق نیستند و برای موفقیت باید ارتباط خود را با رئیس قوی نماید.

زلفی گل بیان داشت: روابط عمومی در مجموعه آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارد چرا که برنامه های آن موسسه و سازمان را باید تبیین کند و با تبیین آن ها نقش راهبردی خود را ایفا خواهدکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه