English

استاندار اصفهان :

ایجاد فضای رقابتی میان فن‌آفرینان از دستاوردهای جشنواره شیخ بهایی است

استاندار اصفهان گفت: مأموریتی که جشنواره شیخ بهایی به‌عنوان ریشه‌دارترین جشنواره در حوزه فن‌آفرینی دنبال می‌کند، ایجاد فضای رقابتی و تعاملی میان فن‌آفرینان و جلب توجه استعدادها، مبتکران و پژوهشگران برای رقابت در این عرصه است.

  ایجاد فضای رقابتی میان فن‌آفرینان از دستاوردهای جشنواره شیخ بهایی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی در اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ضمن قدردانی از همراهی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: امید می‌رود فرآیند جشنواره بیش از پیش تسهیل شود و رو به جلو حرکت کنیم.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی که توان رقابت و در میدان ماندن و پیروزی را می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی به همراه آورد، حضور در بخش‌های مرتبط با اقتصاد دانش‌بنیان است.

مرتضوی تشریح کرد: هر چه محصول از پیچیدگی فناورانه بیشتری برخوردار باشد، حضور ما در عرصه‌های رقابتی بلامنازع است و می‌توانیم نقش ویژه‌ای در ثبات اقتصادمان ترسیم کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: مأموریتی که جشنواره شیخ بهایی به‌عنوان ریشه‌دارترین جشنواره در حوزه فن‌آفرینی دنبال می‌کند، ایجاد فضای رقابتی و تعاملی میان فن‌آفرینان و جلب‌توجه استعدادها، مبتکران و پژوهشگران برای رقابت در این عرصه است.

وی تصریح کرد: اقتصاد آینده، اقتصادی مبتنی بر حرکت‌های با دانش و دانایی است و نمی‌توانیم بدون توجه به ضرورت‌هایی که امروز در دنیای اقتصاد وجود دارد و طبق مسیرهایی که در گذشته طی می‌شد به‌دنبال فعالیت اقتصادی باشیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: وجود بنگاه‌های اقتصادی متعدد و پهناوری که بستر فعالیت‌های کشاورزی و دامداری است، موقعیت‌های قابل‌توجهی فراهم کرده که با نگاه‌های عالمانه و دقیق پژوهشگران، ارتقا و بهره‌وری فناوری را در این حوزه‌ها به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: اگر در چنین جشنواره‌هایی بخش‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف خصوصا ظرفیت‌های بزرگی که امکان پشتیبانی از فن‌آفرینان را دارند به صورت ویژه‌تر حضور پیدا کنند و سرمایه‌گذاران با پشتیبانی از نوآوران و فن‌آفرینان حرکاتشان را ضمانت کنند و ما مسئولان در حوزه‌های علمی، اقتصادی و فناوری به نحو ویژه‌تری نگاه‌ها را به سوی چنین جشنواره‌هایی از جمله چنین جشنواره‌های با سابقه و معتبری توجه کنیم، آینده از آن ما خواهد بود.

استاندار اصفهان گفت: جشنواره‌ای که امروز اصفهان میزبان آن است مانند جشنواره مصطفی (ص)، کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، نخست با همین نگاه در اصفهان دنبال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه