English

امام جمعه موقت اصفهان:

حج تمتع امسال باید به یاد ابراهیم خلیل باشد

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: امسال حجاج باید به یاد ابراهیم خلیل باشند که بت‌ها را شکست و یاد خدا را زنده کرد.

حج تمتع امسال باید به یاد ابراهیم خلیل باشد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حج که می‌فرمایند حج امسال حج برائت است، گفت: امسال حجاج عزیز باید به یاد ابراهیم خلیل باشند که بت‌ها را شکست و یاد خدا را زنده کرد، در مناسک حج شیطان را سنگ می‌زنیم باید توجه داشته باشیم که امروز شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اشاره به میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت بیان کرد:  ضرورت دارد در دهه کرامت نسبت به کمک به فقرا و مریض‌هایی که توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارند توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: همچنین لازم است مسؤولین به این موضوع توجه داشته باشند بزرگ‌ترین وظیفه امروز بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امسال جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت غزه باید گفته شود، امروز ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند و هزار دانشجو علیه صهیونیست دست به اعتراض زده‌اند و این بشارت بزرگی است.

وی گفت: حضرت معصومه (س) زمانی که بیمار شدند توصیه کردند من را به قم ببرید، شاید آگاهی داشتند این شهر روزی به مانند یک خورشید خواهد شد، همان‌طوری که شاهد بودیم امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و هزار دانشمند از این شهر مقدس ظهور کرده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم شهیدپرور اصفهان شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم زیرا کلید بهشت تقوا است، خداوند متعال در قرآن کریم تاکید کرده است که بهشت از آن متقین است که خود را در مقابل وسوسه‌های شیطان محافظت می‌کنند و حتی در خلوت از خداوند می‌ترسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه