English

امام جمعه نجف آباد:

با شهادت سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیا ماندگار می‌شود

امام جمعه نجف آباد گفت:با شهادت سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیا ماندگار می‌شود .

با شهادت سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیا ماندگار می‌شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام والمسلمین حسنانی در مراسم سالگرد  شهیدایت الله سلیمانی در مسجد صفاری کاشان با اشاره به اینکه شهید آیت الله سلیمانی محور وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان بود و سزاور نبود در رختخواب از دنیا برود، گفت: با شهادت سلیمانی‌ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیا ماندگار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه نجف آباد و عضو مجلس خبرگان رهبری  با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گفت: آیت الله عباسعلی سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه، نگاه تقریبی، وحدتی، تألیفی، سعه صدر داشت

وی افزود: شهید آیت الله سلیمانی انسانی شایسته، متین و باوقار بود و پس از انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلف آن هم در استانی مانند سیستان و بلوچستان ۱۷ سال ماند و عام و خاص را مجذوب خود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با اشاره به اینکه شهید آیت الله سلیمانی با تفکرات تقریبی مذاهب سبب ایجاد همگرایی بین امت اسلامی بود، اظهار داشت: اگر خاتمه کار عبادت، ایمان، تقوا، خدمت و شهادت باشد نشان دهنده عمل با اخلاص است.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به شخصیت والای علمی و فقهی و سیاسی شهید آیت الله سلیمانی، افزود: امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان و عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بوده است.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ درپی انجام امور بانکی در بابلسر به ضرب گلوله نگهبان بانک به شهادت رسید که حکم قصاص قاتل این شهید نیز ، چهارشنبه ۲۲ آذر  ۱۴۰۲ اجرا شد.

به گزارش موج؛مراسم نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی امام جمعه فقید کاشان از سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور مردم، روحانیون، علما و فضلا برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه