English

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان:

انجام خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان گفت طبق دستور رئیس جمهور در شورای عالی مسکن، خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن باید توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

انجام خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ابلاغ رئیس جمهور در شورای عالی مسکن برای خدمات زیر بنایی نهضت ملی مسکن توسط دستگاه‌های مربوطه گفت: در همین راستا باید یک سوم هزینه خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه که شرکت عمران زیر مجموعه آن است، یک سوم توسط وزارت نیرو و یک سوم دیگر توسط سازمان برنامه و بودجه در استانداری پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت عمران متولی همه دستگاه‌ها است، بیان کرد: ساخت مدرسه، مسجد، پارک و غیره را انجام داده ایم و شرکت عمران وظیفه همه دستگاه‌ها را به عهده گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای خدمات زیر بنایی نهضت ملی مسکن هم رئیس جمهور در شورای عالی مسکن ابلاغ کرده است که باید خدمات زیربنایی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما در حوزه مسکن است، افزود: در همین راستا هر هفته جلسات متعددی در شورای مسکن استان برگزار می‌شود و اولویت نخست مدیریت و شورای مسکن استان رسیدگی به مسائل و مشکلات نهضت ملی مسکن به ویژه در شهر بهارستان است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان گفت: بیش از 150 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکت ثبت نام کردند که از این تعداد 55 هزار نفر در بهارستان تایید شدند که مقرر شده 19 هزار واحد در بهارستان و بقیه نیز در شهر چهارم احداث شود.

رحیمی پیرامون پروژه بیمارستان در شهر بهارستان بیان کرد: این پروژه نه تنها برای بهارستان بلکه برای منطقه جنوب اصفهان بسیار حائزاهمیت است، در همین راستا سال گذشته موفق شدیم تفاهم نامه‌های آن را مبادله کنیم همچنین مقرر شده که 50 درصد هزینه بیمارستان در شهر بهارستان را وزارت راه و 50 درصد دیگر هم وزارت بهداشت پرداخت کند.

156 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های در دست اجرا دربهارستان

مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا شهر بهارستان گفت: احداث چندین پارک در محلات مختلف، احداث 3 مدرسه هر کدام 12 کلاسه، اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهر، رفیوژ میانی جاده قلعه شور، انجام کارهای آسفالتی و ترافیکی، احداث پیاده رو، عملیات حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز و غیره که مجموع اعتبارات این پروژه‌ها بالغ بر 156 میلیارد تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه