English

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان خبر داد:

جریمه ۶ میلیاردی واحدهای متخلف اصفهان در سال ۱۴۰۳

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان از جریمه 6 میلیاردی واحدهای متخلف در اولین کمیسیون حقوقی ماده 42 اداره کل استاندارد اصفهان در سال جاری خبر داد.

 جریمه 6 میلیاردی واحدهای متخلف اصفهان در سال 1403
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی هادی در اولین کمیسیون حقوقی ماده 42 اداره کل استاندارد اصفهان ضمن تجلیل از عملیات «وعده صادق» گفت: در این جلسه، در مجموع 24 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی دارای پروانه و تائیدیه استاندارد، اما باکیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و دارای مغایرت و عدم‌انطباق کاربردی و بحرانی موردرسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این کمیسیون، 4 پرونده صنایع غذایی، 9 پرونده مصنوعات طلا، 4 پرونده مکانیک فلزشناسی، یک پرونده لوله و اتصالات، یک پرونده بسته‌بندی و سلولزی، 5 پرونده ساختمانی مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفین براساس بند 10 شیوه‌نامه نحوه برگزاری جلسات کمیسیون و با لحاظ شرایط و امکانات خاطی و دفعات و سوابق تخلف، تذکر و اخذ تعهد کتبی، معدوم کردن محصولات معیوب با نظارت کارشناس استاندارد و ارجاع به مرجع قضایی و همچنین جزای نقدی از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان گفت: مجموع جزای نقدی واحدهای تولیدی، ۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال  است که از این مبلغ، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  به مدت شش ماه تعلیق شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه