English

مجموع پیشرفت در پروژه های شرکت پتروپالایش صفاهان سهروردی به بیش از ۳۱ درصد رسید

پتروپالایش سهروردی صفاهان در سال جدید پروژه های خود را با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد کرد.

مجموع پیشرفت در پروژه های شرکت پتروپالایش صفاهان سهروردی به بیش از ۳۱ درصد رسید
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، پروژه RHU پتروپالایش سهروردی که با هدف تصفیه و گوگرد زدایی ۸۱ هزار بشکه از ته مانده برج های واحدهای تقطیر در حال ساخت است به پیشرفت کلی ۵۲/۱۸ درصد رسید. همچنین در بخش های مهندسی ۸۵/۲۸ درصد؛ تامین ۶۴ درصد و در بخش ساخت نیز بیش از ۱۸ درصد پیشرفت حاصل شده است.

واحد HPU که وظیفه تولید و تامین خوراک هیدروژن واحدهای هدف پالایشگاهی را برعهده دارد به پیشرفت کلی ۲۰/۴۷ درصد رسید. دراین واحد، در بخش های مهندسی بیش از ۶۱ درصد، تأمین ۲۰ درصد و در بخش ساخت بیش از ۶ درصد پیشرفت  حاصل شده است.

واحد RFCC  نیز با هدف تبدیل برش های سنگین و کم ارزش نفتی به فرآورده های با ارزش و سبک، طراحی و ساخت آن آغاز شد به پیشرفت کلی بیش از ۱۵/۵ درصد رسیده است.این واحد در بخش های مهندسی بیش از ۴۹ درصد، در بخش تامین ۱۶ درصد و در بخش ساخت ۱/۵ درصد پیشرفت داشته است.

واحدهای پتروشیمی شرکت پتروپالایش سهرودی صفاهان نیز پیشرفت را تجربه کرده است. در این فرایند، قراردادها منعقد گردیده و مطالعات بازار و امکان سنجی پروژه زنجیره ارزش انجام و BFD این زنجیره نیز نهایی شده است. بصورت کلی واحدهای پتروشیمی شرکت پتروپالایش سهروردی با شروع فرایندهای مهندسی، ساخت و تامین به پیشرفتی معادل ۲ درصد رسیده است.

 با رفع موانع و تامین منابع، مواد و تجهیزات، پتروپالایش سهروردی در سال ۱۴۰۳ گام های بلندی را در راستای تحقق اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان و حرکت در مسیر افق ۱۴۰۵ برخواهد داشت.

گفتنی است؛ شرکت پتروپالایش سهروردی بیش از ۷۵ درصد وزن پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان را در بر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه