English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 10 دستگاه ماینر قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 10 دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک منزل مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این محل موفق به کشف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش دستگاه های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم شناسایی و پرونده در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه