English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، 2 سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از 5 میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند .

دستگیری سارقان 50 میلیاردی طلاجات در شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ،سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: سال گذشته در پی سرقت بیش از 5 میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان در یکی از محلات شاهین شهر موضوع  شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از چند روز سارقان که 2 نفر از افراد سابقه دار شهرستان بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نا معلوم متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور دوباره سارقان در شاهین شهر و اختفاء آنها در یک پاتوق بزهکارانه در یکی از محلات این شهر مطلع و صبح امروز پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی هر 2 متهم را به همراه 5 فرد بزهکار دیگر دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست با رعایت هشدار های انتظامی، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه