English

رئیس دانشگاه اصفهان :

موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت به رهبری ایران تغییر کرده است

رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: عملیات سپاه بر اساس اصول «بازدارندگی» و «مقابله به مثل» ضروری بود و موجب تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت به رهبری ایران شد.

موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت به رهبری ایران تغییر کرده است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هرسیج در بیست و ششمین جلسه شورای دانشگاه اظهار کرد:  هر ۲ اصل «بازدارندگی» و «مقابله به مثل» در قرآن نیز تاکید شده است. اسلام تاکید دارد که مسلمانان در مقابله با دشمنان باید توانمندی خود اعم از نرم‌افزاری و سخت افزاری را که موجب بازدارندگی می‌شود، ارتقاء دهند و متناسب با جنایات انجام شده پاسخ قاطع به تجاوزکاران دهند.

وی افزود: سپاه اسلام کار بزرگی انجام داد و این اقدام در پاسخ به مطالبات مردم ایران به واسطۀ ارتکاب جنایات ماه‌های گذشته رژِیم اشغالگر در فلسطین اشعالی و کشورهای اطراف انجام شد.

رئیس دانشگاه اصفهان ادامه داد: در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی که آخرینِ آن حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق بود و موجب شهادت سردار زاهدی و یارانش شد، لازم بود جبهه مقاومت به رهبری ایران به این اقدامات پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا، سپاه پاسداران پاسخی درخورِ جبهۀ مقاومت و البته در حد محدود به این اقدامات داد تا رژیم صهیونیستی و حامیانش مُتنبِّه شوند.

رئیس دانشگاه اصفهان اظهار داشت: به رغم خوف عده‌ای در باره عواقب این عملیات، ایران توانست در حملاتش به اهداف مورد نظر که بی‌سابقه نیز بود، دست یابد.

هرسیج افزود: بعد از سال ۱۹۶۷ که چهار کشور عربی به رژیم صهیونبستی حمله کردند که البته موجب از دست دادن اراضی کشورهای مصر، اردن و سوریه شد این نخستین بار بود که به این صورت این رژیم از سوی جبهه مقاومت به رهبری ایران تنبیه می‌شد.

وی اضافه کرد: این عملیات به نحو شایسته‌ انجام گرفت و ایران به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی ضرباتی وارد کرد، همان پایگاهی که حمله به کنسولگری ایران از طریق آن انجام شده بود.

رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: این حمله برخلاف جنایات رژیم صهیونیستی بدون آنکه کوچکترین صدمه‌ای به مردم غیرنظامی، مدارس و بیمارستان‌ها وارد کند توانست اُبهت، هیبت و هیمنه رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی را بشکند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» اظهار کرد: نقش دانشگاهیان برای تحقق این شعار بسیار حائز اهمیت است.

هرسیج با معرفی آقای شهنام به عنوان مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان تصریح کرد: انتظار من از مدیران این است که برای تحقق مشارکت دانشگاهیان در موضوع جهش تولید باید از ظرفیت دانشجویان به عنوان مشاور بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: همۀ معاونت‌ها و مدیران دانشگاه، موظفند از بین دانشجویان، یک نفر را به عنوان مشاور انتخاب کنند و این مشاوران باید در جلسات شوراهای دانشگاه شرکت و دیدگاه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای کارکنان نیز یک نفر از اعضای شورای کارکنان باید با حضور در جلسه‌ها در اجرا و نظارت بر برنامه‌های دانشگاه مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه