English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

استفاده از ظرفیت های حوزه ICT شرط تحقق شعار سال است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: یکی از راهکارهای مهم تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” استفاده از ظرفیت های بی نظیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

استفاده از ظرفیت های حوزه ICT شرط تحقق شعار سال است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،اسماعیل قربانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات کاشان با اشاره به شعار انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای سال جاری، عنوان کرد: یکی از راهکارهای مهم  تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” استفاده از ظرفیت های بی نظیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان دو بال پرواز برای رسیدن به قله های اقتصاد دیجیتال است.

وی ضمن تقدیر از مدیریت قبلی مخابرات کاشان افزود: حقیقتا خدمات آقای سلوکی در طول سال های تصدی این مسئولیت قابل قدردانی است و امیدواریم مدیر جدید هم با همت مضاعف، بیش از پیش در راستای تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران و خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان کاشان گام‌ بردارد.

قربانی بیان کرد: اقتصاد دیجیتال با استفاده از فناوری دیجیتال برای انجام معاملات و فعالیت‌های اقتصادی، باعث رونق تجارت الکترونیک، بازارهای آنلاین، و همچنین استفاده از داده‌ها و تحلیل‌های پیشرفته برای بهبود تصمیم‌ گیری‌ های کسب‌ و کار  و در نهایت رشد اقتصادی می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان ادامه داد: اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به عنوان موتورهای رشد اقتصادی مدرن عمل می‌کنند و می‌توانند به شکل‌گیری کسب‌ و کارهای جدید و تقویت کسب‌ و کارهای موجود کمک کنند و باعث بهبود کارایی و افزایش بهره‌ وری در بخش‌ های مختلف اقتصادی شده و به عنوان ابزاری برای دستیابی سریع‌ تر به مراحل بالاتر توسعه عمل کنند.

اسماعیل قربانی توسعه زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی را شرط لازم و کافی برای استفاده از ظرفیت های اقتصاد دیجیتال در راستای رشد اقتصادی دانست و گفت: افزایش سرعت دسترسی و تامین پهنای باند مورد نیاز مردم و کسب و کارها از طریق توسعه زیرساخت های مخابراتی ثابت و سیار با توسعه فیبر نوری و شبکه موبایل محقق خواهد شد که انجام این مهم حمایت و همدلی حاکمیت را می طلبد.

مخابرات کاشان نماد خدمت رسانی صادقانه به مردم

مدیر اسبق مخابرات شهرستان کاشان نیز در این مراسم طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمان خدمت خود پرداخت و گفت: مقایسه شاخص های مخابراتی کاشان در طول سال های ۱۳۸۱ تا ۱۴۰۲، گواهی بر توسعه چندین برابری زیرساخت های مخابراتی در سطح شهرستان است.

قاسمعلی سلوکی بیان کرد: افزایش چندین برابری ظرفیت سازی در بخش تلفن ثابت، سیار، مراکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت، پهنای باند ارتباطی، دفاتر خدمات ارتباطی، شبکه دسترسی FTTH، دفاتر روستایی و توسعه زیرساخت ها از جمله اقدامات صورت گرفته در طول این سال ها ست.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۸۱ ما پنج سایت تلفن همراه اول در سطح شهرستان داشته ایم در حالی که در حال حاضر  ۱۴۱ سایت در سطح شهرستان فعال است و ضریب نفوذ اپراتور همراه اول از  ۳/۳ درصد به ۱۱۰/۴۲ رسیده است.

سلوکی بیان کرد: قبلا ۳۱ روستا در سطح شهرستان تحت پوشش تلفن ثابت بوده که به ۸۷ روستا رسیده و ظرفیت شبکه دسترسی FTTH از سال ۱۳۹۵ تاکنون به ۴۹۳۶ پورت ظرفیت بالقوه توسعه یافته و ۴۰۷۵ کیلومتر عملیات حفاری و کابل کشی جهت ایجاد زیرساخت های مخابراتی در طول این سال ها صورت گرفته است.

مدیر اسبق مخابرات کاشان گفت: در طول این سال ها،۲۵۵۰ پروژه مخابراتی در مناسبت های مختلف به بهره برداری رسیده و در حال حاضر کلیه نقاط شهرستان دارای پوشش نسل سوم و چهارم موبایل می باشد.

سید محمود شجاع الدینی مدیر جدید مخابرات کاشان نیز در این جلسه، ضمن تجلیل از خدمات مدیر سابق مخابرات شهرستان و ارائه برنامه های آینده خود گفت:  امیدواریم با همراهی حاکمیت بتوانیم با توسعه شبکه فیبر نوری و شبکه همراه، پهنای باند شهرستان را افزایش داده و موجبات افزایش رضایتمندی مشتریان را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ سید محمود شجاع الدینی به عنوان مدیر جدید مخابرات شهرستان کاشان معرفی شد.

مدیر مخابرات کاشان

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، همکاران با اعطای هدایایی از فعالیت های قاسمعلی سلوکی در طول زمان تصدی مدیریت مخابرات شهرستان کاشان تجلیل کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه