English

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

کمک ۱۰۴ میلیاردی خیرین استان اصفهان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خیرین استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند.

 کمک ۱۰۴ میلیاردی خیرین استان اصفهان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری با اعلام این خبر گفت:همزمان با ایام ماه پر خیر و برکت رمضان و طبق سنت همه ساله، خیرین در تمامی شهرهای استان اصفهان خیرین سراسر استان اصفهان با برپایی جشن گلریزان، بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

وی افزود: یکی از حسنات و کارهای بسیار با برکت که از اول انقلاب پایه ریزی شده و تا به امروز نور افشانی می کند و برکات زیادی داشته است جشن گلریزان است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان در ادامه پیرامون نحوه شکل گیری این ستاد گفت:موسس و بنیانگذار این تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بوده که هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد که در طول سال این جشن ها برگزار می‌شود اما بهار آن در ماه مبارک رمضان است و مردم و نیکوکاران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا می کنند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه در زمینه برگزاری جشن های گلریزان در سال جاری و گذشته عنوان کرد: امسال تمامی شهرهای استان طی ده روز با برگزاری جشن های گلریزان و همچنین هشت شب نیز در سالن اجتماعات زندان مرکزی این سنت حسنه را بجا آوردند که بار دیگر استان اصفهان در این زمینه با اختلاف بسیار زیاد رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان در پایان در خصوص کمک های مردمی در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ کل تعهد خیرین ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که از این تعهدات مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن وصول و بحساب ستاد دیه واریز شده است و در سال جاری نیز مبلغ تعهدات ۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که تا کنون بیش از ۵۰ درصد آن وصول شده و نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه