English

گلنگ اولین پارک اوتیسم درکاشان به زمین خورد

به همت خیران نیک اندیش کاشانی خانواده های کوچی و صباغیان کلنگ ساخت اولین پارک اوتیسم استان اصفهان در شهرکاشان به زمین زده شد.

گلنگ اولین پارک اوتیسم درکاشان به زمین خورد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مدیر حوزه آیت الله اعتمادی درمراسم گلنگ زنی اولین پارک اوتیسم درکاشان گفت: پارک تخصصی کودکان اتیسم و توان‌خواه در شهرستان ضروری است و اقدامات لازم برای ایجاد این مرکز باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

 آیت الله سید حسن اعتمادی اظهار کرد: در راستای ایجاد مرکز تخصصی کودکان توان‌خواه می‌توان از ظرفیت نهادهایی همچون بهزیستی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی در کنار سمن‌های فعال در این حوزه به بهترین نحو استفاده کرد.

 وی با اشاره به اینکه خواسته‌ خانواده‌های دارای اوتیسم  باید مدنظر مسئولان قرار گیرد افزود: خانواده‌های دارای کودک توان‌خواه با سختی‌های فراوانی روبرو هستند که زندگی آنها را مشکلاتی روبرو کرده است.

این مقام مسئول با قدردانی از خدمات انجام شده توسط سمن‌های فعال در این عرصه گفت این سمن‌ها با برداشتن بار از روی زمین به طور قطع می‌توانند به عنوان یاور مسئولان زحمات آنها را کاهش دهند.

مدیرعامل موسسه آئین مهرورزی کاشان گفت:پارک بزرگ اوتیسم در فاز اول با مساحت 3200 متر مربع  با اعتباری افزون 25 میلیارد تومان  جهت رفع نیازهای  بچه های اوتیسم با حضور مسئولین شهری  و خانواده ای این عزیزان کلنگ‌زنی شد. 

 وحید شمسایی گفت: پارک اختصاصی بچه های  اوتیسم، در زمینی به مساحت8000 متر مربع احداث می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه