English

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

رونمایی از تکنولوژی‌های جدید برای مدیریت ترافیک شهر در سال جاری

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند را از سیاست‌های این معاونت برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت:در سال جاری از تکنولوژی‌های جدید برای مدیریت ترافیک شهر رونمایی می شود.

رونمایی از تکنولوژی‌های جدید برای مدیریت ترافیک شهر در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حمید آقایی با بیان اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان طرح های مختلفی را با هدف مدیریت و کنترل ترافیک شهر در دستور کار قرار داده است، گفت: فعالیت خودروهای ثبت تخلف ایستایی در سطح شهر از جمله طرح هایی است که با هدف کاهش تخلفات پارک دوبل و غیرمجاز اجرا شد تا علاوه بر کمک به گستره فعالیت پلیس راهور، سرعت کار و مدیریت ثبت و نظارت بر تخلفات رانندگی را افزایش دهد.

وی این سامانه را متشکل از بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانست و افزود: مجموعه‌ای از دوربین‌ها و تجهیزات بر روی این خودروها نصب شده تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین نظارت بر معابر انجام شود.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح ابتدا با فعالیت سه خودرو آغاز شد، گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۴ خودروی ثبت تخلف ایستایی در معابر شهری مناطق پانزده‌گانه فعال است که در شرایط ویژه ترافیکی، به مناطق پرترافیک منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای ثبت تخلف ایستایی در ایام نوروز در معابر شمال و جنوب رودخانه زاینده رود و مناطق گردشگری فعال بوده و به بهبود عبور و مرور در این محدوده‌ها کمک کردند.

این مقام مسئول استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند را از سیاست‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت: در سال جاری از طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی برای مدیریت ترافیک شهر از سوی این معاونت رونمایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه