English

پیکر مطهر سرلشکر شهید زاهدی در کنار همرزمانش آرام گرفت+ فیلم

پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

پیکر مطهر سرلشکر شهید زاهدی در کنار همرزمانش آرام گرفت+ فیلم
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید زاهدی پس از تشییع باشکوه و تاریخی مردم شهید پرور و ولایت‌مدار اصفهان از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا در کنار قبور مطهر شهیدان خرازی و ردانی‌پور آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر مطهر این فرمانده دلاور از ساعت 8:30 امروز شنبه 18 فروردین در میدان بزرگمهر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گفتنی است؛در این مراسم ابتدا شیخ نبیل قاووق نماینده دبیر کل حزب الله لبنان و سپس سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سخنرانی کردند.

سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

 او از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود. وی همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود. رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را ازطریق هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه