English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

پیشرفت ۸۷ درصدی سازه تصفیه خانه فاضلاب چادگان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از پیشرفت 87 درصدی سازه تصفیه خانه فاضلاب چادگان خبر داد.

پیشرفت 87 درصدی سازه تصفیه خانه فاضلاب چادگان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان گفت: هم اکنون احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان در بخش سازه ای به پیشرفت 87 درصدی رسیده است و تلاش ها در راستای تکمیل این پروژه بی وقفه ادامه دارد.

اکبریان با بیان اینکه تمام تلاش ها در راستای بهره برداری این پروژه در زمان مقرردر حال انجام است ،تصریح کرد: کیفیت خروجی این تصفیه خانه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است و احداث این پروژه با سیستم لجن فعال و تصفیه تکمیلی اولترافیلتراسیون UF که یکی از پیشرفته ترین سیستم های تصفیه است، در حال اجرا است. این در حالیست که در کشور کمتر تصفیه خانه ای دارای فرایند تصفیه تکمیلی آن هم به روش اولترافیلتراسیون UF است، که یکی از پیشرفته ترین سیستم های تصفیه در دنیاست.

وی با اشاره به ظرفیت این تصفیه خانه گفت: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان با ظرفیت 2 هزار و 330 متر مکعب در شبانه روز به همراه احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می رود با تزریق به موقع اعتبارات در سال آینده در مدار بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: برای برخورداری مردم چادگان از خدمات شبکه فاضلاب باید 65 کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شود که تاکنون 32 کیلومتر آن اجرا شده است و پس از در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه فاضلاب، زمینه های واگذاری انشعابات فاضلاب به نقاطی که شبکه فاضلاب در آن اجرا شده فراهم می شود.

گفتنی است؛ این پروژه به دنبال تاکید رییس جمهورمحترم مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و با تخصیص اعتباراز محل مصوبات سفر استانی در سال ۱۴۰۲پس ازیک وقفه طولانی آغاز به کار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه