English

۱۸ فروردین در اصفهان عزای عمومی اعلام شد

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: استانداری اصفهان روز شنبه ۱۸ فروردین ماه را در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

۱۸ فروردین در اصفهان عزای عمومی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار مجتبی فدا در جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام شهید زاهدی اظهار داشت: استانداری اصفهان روز شنبه ۱۸ فروردین ماه را به مناسبت شهادت سردار محمدرضا زاهدی در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

وی افزود: سردار زاهدی یک شخصیت ملی و بین‌المللی است و بر همین اساس برنامه‌های متعددی در نجف، کربلا و سوریه داریم و بعد از فردا مراسم استقبال در تهران خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از مردم توانایی شرکت و حضور در مراسم تشییع را ندارند ، گفت: به همین دلیل در هنگام سحر پیکر شهید به صدا و سیما منتقل و ویژه برنامه سحرگاهی با پیکر شهید برگزار می شود .

سردار فدا ادامه داد: اگر استان یا شهر اصفهان شنبه تعطیل شد، مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی صبح شنبه انجام می‌شود، اما اگر تعطیل نشد، مراسم تشییع بعدازظهر شنبه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: مردم اصفهان حماسه‌ای که در تشییع پیکر آیت‌الله ناصری و یا ۲۷ شهید امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) رقم زدند را در تشییع پیکر شهید زاهدی نیز رقم خواهند زد و چشم دشمنان را کور خواهند کرد.

وی افزود: جمعه روز قدس است و یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توانیم پیام شهید سردار زاهدی را به همگان مخابره کنیم شرکت در راهپیمایی روز قدس است، زیرا پیام سردار و شهدای مقاومت همین بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در خصوص مسیر تشییع بیان کرد: روز شنبه مسیر تشییع پیکر مطهر شهید از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدا خواهد بود و سپس روز دوشنبه در سالن گلستان شهدا مراسم سوم و روز جمعه مراسم هفتم شهید برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه