English

مجموعه‌های تفریحی اصفهان ۱۲ و ۱۳فروردین تعطیل است

مسئول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از تعطیلی مجموعه‌های تفریحی در روز‌های ۱۲ و ۱۳فروردین ماه خبر داد.

مجموعه‌های تفریحی اصفهان ۱۲ و ۱۳فروردین تعطیل است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، روح‌الله ابوطالبی گفت: باتوجه به قرار گرفتن در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر، همه مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان، دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است.

وی افزود: باغ گل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی ناژوان، رستوران زاگرس در کوه صفه و رستوران ناژلند در ناژوان روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است و هیچ‌گونه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نخواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه‌های تاریخی (موزه‌ها، کاخ‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی) تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در روزهای یکشنبه (۱۲ فروردین) و سه‌شنبه (۱۴ فروردین) تا ساعت ۱۷ فعال خواهد بود.

روح‌الله ابوطالبی افزود:  در شهرستان‌ها هم مجموعه پیست اسکی فریدونشهر روز سیزدهم فروردین تعطیل است و فعالیتی نخواهد داشت و در شهرستان بویین میاندشت، امکان پذیرش گردشگر و مسافر در تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی این منطقه از جمله (سرچشمه افوس، منطقه پیلستانو و سرچشمه آغچه) در روز سیزدهم فروردین فراهم نیست.

مسئول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در دهاقان مجموعه چشمه علی روستای همگین، مجموعه گردشگری بیشه دزج و منطقه گردشگری آستانه نیز در روز طبیعت تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه