English

کشف ۱۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش بیش از 39 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

کشف ۱۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار انواع لاستیک خودرو در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی از محل بازدید کردند که در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی آن به مبادی مربوطه اعلام نشده و لاستیک ها هم از مدت ها قبل در این انبار نگهداری و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه احتکار کالا توسط مالکان آنها محرز شد گفت: در این عملیات هزار و 409 حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین  احتکار شده شامل هزار و 154 حلقه لاستیک خودروی سواری ، 151 حلقه لاستیک کامیون ، 63 حلقه لاستیک لیفتراک ، 35 حلقه لاستیک تراکتور و 6 حلقه لاستیک لودر صنعتی کشف شد.

سردار هاشمی فر ارزش لاستیک های مکشوفه را برابر ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان مربوطه 39 میلیارد و 472 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طی هماهنگی با  مرجع قضایی لاستیک ها توقیف و پرونده ای در زمینه احتکار تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و 2 نفر از متهمان پرونده نیز به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و اقدامات قضایی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه