English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبرداد؛

حضور بیش از ۱۰ هزار همیار پلیس در نوروز ۱۴۰۳ در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور بیش از 10 هزار همیار پلیس و پلیس یار نوجوان به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد.

حضور بیش از 10 هزار همیار پلیس در نوروز 1403 در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ علی اصغر زارع  بیان داشت: با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش ترددها در سطح معابر درون شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همچون سالیان گذشته با آمادگی کامل و حضور پررنگ در سطح شهر ها، با هرگونه تخلف حادثه ساز و بی توجهی به قوانین رانندگی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از 10 هزار همیار و پلیس یار نوجوان در طرح نوروزی 1403 افزود: در تجزیه و تحلیل کارشناسان این پلیس، نقش 18 درصدی این همیاران در کاهش تخلفات رانندگی به اثبات رسیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته قطعا شاهد حضور فعال و موثر همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان در ایام نوروز خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص برخورد قاطع، موثر و قانونی با تخلفات حادثه ساز و ترافیک زا در سطح معابر درون شهری تصریح کرد: با تقویت سیستم های هوشمند و بکارگیری فناوری های روز دنیا در سیستم حمل و نقل نظیر دستگاه های جریمه موبایلی، استفاده از خودروی مکانیزه ثبت تخلفات، دوربین های مکانیزه و هوشمند ثبت تخلفات و حضور میدانی ماموران پلیس راهور، با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در تمامی ایام طرح نوروز، پلیس با تمام توان و تجهیزات در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است و با قاطعیت و بدون اغماض با معدود متخلفانی که باعث بروز حوادث ترافیکی و تضییع حقوق دیگران می شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه