English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین:

کشف بیش از ۲۸ کیلو تریاک در نایین / ۲ نفر دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف 28 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی مأموران این فرماندهی از 2 دستگاه خودرو سواری خبرداد.

کشف بیش از 28 کیلو تریاک در نایین / 2 نفر دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرگرد حسن براهیمی بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر، به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو ها پرداخته که در بازرسی صورت گرفته از آن ها موفق شدند در مجموع 28 کیلو و 500500 گزم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به این که در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه