English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبرداد:

تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید شود.

تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سید محمد موسویان در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و نزدیکی به سال نو گفت: اقدامات دستگاه قضایی در حوزه نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پیش رو در دو حوزه اقدامات پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار قرار گرفته و هر کجا لازم باشد اقدامات قانونی بعمل خواهد آمد .

وی تأکید کرد: افرادی که کالاهای اساسی را به صورت گسترده احتکار کرده و موجب ایجاد نابسامانی در بازار شوند به جرم اخلال در نظم اقتصادی تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و پرونده قضایی آنها به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

سید محمد موسویان همکاری و هم‌گرایی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را در کنترل قیمت‌ها و توزیع کالاهای اساسی مهم برشمرد و افزود: تمام دستگاه‌های متولی موظف هستند تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی در راستای حفظ حقوق شهروندان استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان انجام بازرسی‌های مستمر و هدفمند، نظارت دقیق بر فعالیت اصناف، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ایام پایان سال را از مهم‌ترین تکالیف دستگاه‌ها دانست که اجرای صحیح آن موجبات حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و آرامش بازار را فراهم می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه