English

استاندار اصفهان خبرداد؛

ارسال ۷ تریلی موادغذایی و آب معدنی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

استاندار اصفهان از اعزام ۷ تریلی انواع موادغذایی و آب معدنی از استان اصفهان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، خبر داد.

ارسال ۷ تریلی موادغذایی و آب معدنی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به آسیب ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت: باتوجه به میزان خسارت وارده به برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، رئیس جمهور در روزهای گذشته به این استان سفر داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان تأکید کردند.

وی ادامه داد: در این راستا با استاندار سیستان و بلوچستان گفت‌وگو و برای کمک‌رسانی به مردم این شهرستان اعلام آمادگی کردیم.

مرتضوی عنوان کرد: تاکنون ۴۰ تن انواع مواد غذایی شامل برنج، تن ماهی، قند و شکر، انواع کنسرو و مواد شوینده، پتو، یک هزار و ۱۵۰ بسته مواد غذایی ( ۱۰ روزه)، یک تریلی آب معدنی و در مجموع ۷ تریلی از کمک‌های استان اصفهان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه امدادرسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و خیران این استان که در کشور شُهره‌اند و امدادرسانی خودجوش به مردم سیستان و بلوچستان را نیز در حال انجام هستند؛ شاهد رفع بحران در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

گفتنی است در این نشست مصوبات کارگروه امور زیربنایی، پروژه‌های محرومیت زدایی از محلات شهری و مصوبات شورای مشورتی فضا و ساختمان استان نیز مطرح و مورد گفت‌وگوی اعضا قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه