English

آیین کاشت ۱۱۰ هزار درخت جدید در شهر اصفهان برگزار شد

آیین کاشت ۱۱۰ هزار درخت جدید در عرصه‌های شهری اصفهان برگزار شد.

آیین کاشت ۱۱۰ هزار درخت جدید در شهر اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سی‌امین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز کاشت ۱۱۰ هزار درخت جدید در عرصه‌های شهری اصفهان با حضور مدیران شهری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در آیین آغاز کاشت ۱۱۰هزار درخت جدید در عرصه‌های شهری بیان داشت:ما مدیران شهری وظیفه داریم حال خوب و زیست مناسب در شهر را به مردم هدیه بدهیم و کاشت درخت در شهر با این رویکرد صورت می‌گیرد.

مجید عرفان‌منش با بیان اینکه بهبود زیست در اصفهان با شعار «جای خالی را با درخت پر کنید»گفت: با توجه به آلودگی هوای اصفهان، ما وظیفه خود می‌دانیم فضای مناسبتری را برای زیست شهروندان فراهم کنیم و یکی از راهکارهای جهانی در این خصوص ایجاد فضای سبز است.

وی افزود: در طرح تفصیلی شهر اصفهان زمین‌هایی با کاربری فضای سبز تعریف شده که امسال با شعار «جای خالی را با درخت پر‌کنید» تصمیم گرفته شد در جاهایی که آب و‌ زمین مناسب موجود است، درختان جدید کاشته شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت:در حال حاضر چند عرصه بزرگ فضای سبز از جمله باغ مشاهیر، پارک سودان و پارک پرتو در آستانه کلنگ‌زنی است و در سال آینده شاهد اجرای این پروژه‌ها خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه