English

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان از حضور حماسی مردم در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان از حضور حماسی مردم در انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان   به این شرح است:

مردم شریف، شهید پرور، ولایی و زمان شناس استان اصفهان همچون دیگر نقاط  ایران اسلامی بار دیگر و در اوج بمباران تبلیغاتی دشمنان و شبکه های رسانه ای معاند با حضور معنادار خود در پای صندوق های رأی ضمن لبیک گفتن به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی،  سیلی محکم دیگری بر گوش یاوه گویان و مستکبران عالم زدند.

این حضور چشمگیر که با وجود مشکلات معیشتی موجود به وقوع پیوست، نشان دهنده پایبندی مردم به نظام اسلامی است.

حضور دشمن شکن مردم راه امید را برای رفع مشکلات ، با استفاده از توان داخلی فراروی ملت باز خواهد نمود و بایستی منتخبین ملت با قدرشناسی از این حضور حماسی، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این مردم فهیم به کار گیرند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان اصفهان به پاس این حماسه ماندگار از عموم مردم، دست اندرکاران انتخابات، نامزدهای انتخاباتی، دستگاه‌های نظارتی و همه کسانی که در این جشن بزرگ ملی سهیم بودند تقدیر و تشکر نموده و تعالی توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر عظیم‌الشان انقلاب و مردم وفادار را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه