English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند ۵ نفره سارقان سیم و کابل برق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند 5 نفره سارقان سیم و کابل برق شهرستان اصفهان با اعتراف به 30 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

انهدام باند 5 نفره سارقان سیم و کابل برق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کبل های برق در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در بررسی های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو اقدام به سرقت کابل های برق می کرده که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام هویت 5 نفر از عاملان اصلی این سرقت ها شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در نهایت پس از هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی محل اختفاء اعضاء این باند، هر 5 نفر سارق و یک مالخر اموال مسروقه در یک عملیات دقیق و کاملا هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 30 فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و سپس با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه