English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبرداد؛

شادپیمایی یاوران مهدوی صبح نیمه شعبان در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از شادپیمایی یاوران مهدوی صبح نیمه شعبان ساعت ۹ و نیم از میدان احمد آباد تا میدان امام علی (ع) اصفهان خبرداد.

شادپیمایی یاوران مهدوی صبح نیمه شعبان در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام علیرضا ناجی در نشست  خبری برنامه های اعیاد شعبانیه با اصحاب رسانه گفت : ظهر نیمه شعبان در میدان امام علی (ع) اصفهان با همکاری همه ارگان‌ها جشنی بزرگ با سخنرانی حجت السلام نیلی پور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان یک نهاد غیر دولتی است، بیان داشت: یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان تشکیل ستاد شعبانیه است که محور اصلی آن مردمی‌سازی برنامه‌ها است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از پنجم ماه شعبان تا نیمه شعبان نام گذاری شده است ، افزود: مهدویت و امید آفرینی، انتظار و اقتصاد مقاومتی، مقاومت و تمدن‌سازی، خانواده منتظر و فرهنگ مقاومت وانتظار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از جمله نامگذاری های دهه مهدویت است.

حجت الاسلام ناجی با اشاره برگزاری پویش ملی "مرا دریاب" توضیح داد: این پویش با پخش دعای الهی عظم البلا در مساجد و اماکن مقدس مذهبی سطح شهر انجام و همچنین احیای شب نیمه شعبان نیز در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: اعزام مبلغ و روایتگر مهدویت به مجموعه‌های فرهنگی و دولتی و مردمی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، پخت نان گرم برای مناطق محروم، جمع‌آوری افراد شاخص برای تولید محتوا و مساعدت در پخت غذای هیئت‌های اعزامی به جمکران از دیگر برنامه‌های ایام شعبانیه در اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه