English

رئیس پلیس فتای استان اصفهان هشدار داد؛

مراقب پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه معیشتی باشید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه معیشتی به شهروندان هشدار داد.

مراقب پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه معیشتی باشید
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با بیان اینکه شهروندان از طریق مراجع رسمی پیگیر یارانه معیشتی خود باشند،گفت: مجرمان و کلاهبرداران سایبری از هر موقعیتی سوء‌استفاده کرده و با فریب شهروندان، آنان را دام‌های خود گرفتار می‌کنند.

وی افزود: به تازگی با توجه به واریز یارانه معیشتی، مجرمان سایبری با ارسال پیامکی مبنی بر ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی از افراد کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این ترفند پس از کلیک کاربران بر روی لینک موجود در متن پیامک، نرم‌افزاری بر روی گوشی آنان نصب شده و با آلوده کردن گوشی تلفن همراه، اطلاعات بانکی افراد به سرقت برده می‌شود.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: کاربران اخبار و اطلاعات مربوط به واریز یارانه معیشتی از سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری کرده و به پیامک‌های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

سرهنگ مرتضوی گفت: هموطنان با مراجعه به آدرس cyberpolice.gov.ir می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات این پلیس مطلع شده و در صورت نیاز با شماره ۰۹۶۳۸۰ بصورت شبانه‌روزی می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه