English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۱۹۵ معتاد و خرده فروش در طرح آرامش پلیس اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری و دستگیری 195 معتاد و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش 5 خبر داد.

دستگیری 195 معتاد و خرده فروش در طرح آرامش پلیس اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوه از لوث وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر طرح آرامش 5  توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تمامی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودندپاکسازی و  در مجموع تعداد 60 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 135 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف 14 کیلو انواع مواد مخدر در این طرح گفت: معتادان متجاهر جمع آوری شده جهت درمان به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و خرده فروشان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی ها در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از محل های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف مواد موضوع را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان به شماره 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه