English

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کاشان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان جزئیات یوم‌الله ۲۲ بهمن در کاشان را تشریح کرد.

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کاشان اعلام شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،غلامعلی عبدالرحیمی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بار دیگر مردم در اقصی نقاط این مرز و بوم با نظام و انقلاب خود پیمان مجدد برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: حضور پررنگ و چشم‌گیر مردم در این مراسم خاری به چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم بار دیگر وفاداری خود را به این نظام اثبات می‌کنند.

وی گفت: مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن کاشان میدان کمال‌الملک، چهارراه آیت‌الله کاشانی، میدان امام حسین  چهارراه آیت‌الله کاشانی ، میدان پانزده خرداد چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان بهشتی، میدان معلم، بلوار باهنر و میدان جهاد است و در طول مسیر شهروندان کاشانی با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و در راس آنان آمریکا و اسرائیل جنایتکار نشان می‌دهند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان  همچنین، ضمن اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کاشان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: با برگزاری مراسم یوم‌الله محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

 سرهنگ مهدی پاکروان با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، افزود: در طول مسیر های راهپیمایی  تعیین شده تا میدان جهاد توقف هرگونه وسیله نقلیه ممنوع است و شهروندان نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به جا به جایی وسیله نقلیه خود قبل از آغاز طرح اقدام کنند، ابراز داشت: با اجرای طرح هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی به پارکینگ منتقل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه