English

بهره‌ بردار جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبرداد؛

ارائه ۲۵ خدمت ویژه به مسافران در جایگاه CIP فرودگاه اصفهان

بهره‌بردار جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از ارائه ۲۵ خدمت ویژه به مسافران در جایگاه CIP فرودگاه اصفهان خبرداد.

ارائه ۲۵ خدمت ویژه به مسافران در جایگاه CIP فرودگاه اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سعید روانفر در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: ۲۵ خدمت ویژه و اختصاصی در جایگاه CIP فرودگاه اصفهان متناسب با نیاز مسافران پروازهای داخلی و خارجی به آنها ارائه می‌شود و متقاضیان می‌توانند بر اساس نیاز خود از این نوع خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرودگاه چند کلانشهر در کشور از جمله اصفهان به جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) مجهز است، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ مسافر از جایگاه تشریفات CIP فرودگاه اصفهان اعزام و پذیرش می‌شوند.

 مدیرعامل آژانس مسافرتی آسمان هفتم در ارتباط با خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) توضیح داد: تمام امور مسافران از جمله حمل و نقل از درب منزل تا فرودگاه، دریافت کارت پرواز، تحویل بار، سالن پذیرایی رایگان، در صورت نیاز به ویلچر (خدمات ویلچر)، پرینت مدارک مورد نیاز از جمله (کارت واکسن، PLF، ویزا و ... )، خدمات گذرنامه (مهر پاسپورت) و گیت اختصاصی سپاه و گیت اختصاصی جهت سوار شدن به هواپیما و نیز انتقال مسافران از جایگاه با خودروهای اختصاصی انجام می‌شود.

روانفر بیان کرد: جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان در راستای افزایش رضایتمندی مسافران در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان راه اندازی شده است.

وی گفت: در بازه کوتاهی که مدیریت جایگاه CIP به تیم جدید واگذار شده، برنامه رزرو و پذیرش با تیم حرفه‌ای و کاملا بومی راه اندازی شده و برنامه‌های جدیدی برای ارتقای سطح کیفیت خدمات به زودی رونمایی می‌شود.

بهره‌ بردار جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افزود: تسهیلاتی برای استفاده تُجار و اعضای اتاق بازرگانی از این جایگاه نیز در نظر گرفته شده است.

روانفر اضافه کرد: تجار و بازرگانان، پزشکان، مهندسان و هر قشری از مردم که مایل به استفاده از خدمات اختصاصی در جایگاه CIP هستند، می‌توانند بدون محدودیت و با پرداخت هزینه‌های مربوط از این خدمات بهره مند شوند.

بهره‌ بردار جایگاه تشریفات CIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت:تاسیس جایگاه تشریفات ویژه در فرودگاه برای اولین برای در حوزه خلیج فارس توسط ایران راه اندازی شد و سپس امارات، ترکیه و سایر بازیگران صنعت هوایی این خدمات را به مسافران ارایه دادند.

گفتنی است؛ جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خرداد ماه سال ۱۳۹۸ با هزینه ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در مساحت ۲ هزار مترمربع با ۶۶۰ زیربنا ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت اما با توجه به شیوع کرونا چندان مورد استقبال مسافران قرار نگرفت.

این جایگاه از چند ماه گذشته به بهره بردار محلی و بومی در استان اصفهان واگذار شده و بهره برداری رسمی از این مرکز همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با حضور مدیران استان انجام خواهد شد.

این استان به دلیل ویژگی‌های اقتصادی، فرهنگی و توریستی همواره یکی از شهرهای مورد توجه جهانگردان و بازرگانان داخلی و خارجی بوده و جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه یکی از نیازهای اساسی این شهر محسوب می‌شود و به همین دلیل این جایگاه در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و بازرگانی اصفهان، احداث و تجهیز شد تا شرایط برای ورود و خروج فعالان اقتصادی داخلی و خارجی آسان شود.

انتقال مسافران با خودروهای اختصاصی از کنار هواپیما تا محل پاویون و بالعکس، انجام امور گذرنامه‌ای و گمرکی، دریافت کارت پرواز، دریافت و تحویل بار، پذیرایی از میهمانان، بهره مندی از امکانات ویژه سالن CIP نظیر اینترنت wireless و وب کیوسک، دسترسی به مطبوعات و تماشای تلویزیون ازز جمله امکانات و خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان است.

آسمان هفتم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه