English

با اجرای طرح امنیت محله محور انجام شد؛

دستگیری ۵۳ سارق و متهم متواری در اصفهان / کشف ۴۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری 53 سارق و متهم متواری و کشف 43 فقره انواع سرقت طی 48 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری 53 سارق و متهم متواری در اصفهان / کشف 43 فقره سرقت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی 48 ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس و گسترده 53 سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملا هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بااشاره به کشف 43 فقره انواع سرقت در این طرح تصریح کرد: کشف 3 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و 9 دستگاه خودرو مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه