English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

افزایش ۴۸ درصدی کشفیات خودروهای سرقتی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از افزایش 48 درصدی کشف خودروهای سرقتی در اصفهان خبرداد.

  افزایش 48 درصدی کشفیات خودروهای سرقتی در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سرهنگ حسین بساطی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افزایش 48 درصدی کشف خودروهای سرقتی گفت:با استفاده از سامانه های هوشمندی که در اختیار داریم بیش از 90 درصد خودروهای شهروندان کشف می‌شود.    

وی با بیان اینکه طی 10 ماهه امسال نزدیک 3 درصد در کل جرایم کاهش داشته است، افزود:در وقوع سرقت منزل 27 درصد و در وقوع سرقت مغازه نیز 24 درصد کاهش داشته ایم.

 

برقراری یک میلیون 670 هزار تماس با فوریت‌های پلیس 110

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: طی10 ماه گذشته یک میلیون 670هزار تماس با نیروی انتظامی استان اصفهان برقرار شده است که از این تعداد 560هزار تماس منجر به عملیات انتظامی شده است.

این مقام انتظامی افزود: بیشترین تماس با 110به ترتیب نیازهای پلیسی با 27درصد و پس از آن نزاع و درگیری با 20درصد است و امیدواریم با یاری دیگر سازمان‌ها بتوانیم این آمار را به حداقل برسانیم.

سرهنگ بساطی ادامه داد: راهور و ترافیک با 18درصد، مزاحمت‌ها و مسائل اجتماعی با 13 درصد و سرقت با 10درصد از دیگر  تماس‌های مردمی با فوریت های پلیس است.

 

افزایش 25 درصدی سرقت های خرد در اصفهان

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت های خرد 25 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: تحقیقات ما نشان می دهند که بیشتر سرقت های خرد توسط افراد معتاد و کارتُن خواب انجام می شود که در حوزه جمع آوری این افراد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

افزایش 100 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر

سرهنگ بساطی اضافه کرد: طی ده ماهه امسال تقریباً 100 درصد افزایش جمع آوری معتادان متجاهر و کارتُن خواب را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

وی در ارتباط با کنترل هوشمند مجرمان به خصوص سارقان سابقه دار توضیح داد: طرح کنترل هوشمند سارقان سابقه دار با استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی با هماهنگی دستگاه قضائی از برنامه های جدی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان است و انشاء الله به زودی این اجرایی می شود .

 

مراجعه بیش از ۵۵۰ هزار نفر تحت عنوان مطالبات قضائی به پلیس

این مقام انتظامی با اشاره به خدمات قضائی در اصفهان گفت:طی 10 ماهه سال جاری   550 هزار نفر برای مطالبات قضائی خود به کلانتری های شهرستان مراجعه کردند که آمار روزانه آن به طور میانگین 2 هزار و 200 نفر است و در این خصوص 117 هزار پرونده نیز تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت:  با کمک کارشناسان واحد مشاوره کلانتری ها در سال جاری 68 درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری ها با کمک کارشناسان مشاوره کلانتری ها به مصالحه ختم شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه