English

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور انجام شد؛

افتتاح ۳۱ طرح مخابراتی در اردستان همزمان با دهه مبارک فجر

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، ۳۱ طرح مخابراتی در روستاهای اردستان توسط سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح شد.

افتتاح ۳۱ طرح مخابراتی در اردستان همزمان با دهه مبارک فجر
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، رییس اداره مخابرات اردستان در این مراسم گفت: این طرح ها و پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر تکمیل و امروز افتتاح شدند و به بهره برداری رسیدند.

حمیدرضا ترکیان نصب چهار سایت جدید همراه اول در روستاهای حسن آباد، کسوج، کهیاز و ماست بندی، توسعه و ارتقای تکنولوژی ۶ سایت همراه‌ اول در روستاهای ماربین، آستانه، خیرآباد، شیرازان، مهرآباد و کچومثقال را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد و گفت: اجرای ۶ کیلومتر فیبر نوری در روستای حسین آباد، محدوده بخشداری های مهاباد و زواره، روستای ونین به سرابه و افزایش پهنای باند کارخانه سیمان، روستاهای احمد آباد و حسین آباد از دیگر طرح های افتتاحی است.

وی افزود: امروز همچنین طرح های اجرای ترانسمیشن در روستاهای احمد آباد و حسین آباد، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز حسین آباد و سهامیه، نصب MUD در روستای ونین با ظرفیت ۹۶ پورت تلفن و ۳۲ پورت اینترنت و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن در روستاهای کچومثقال و ماربین بهره برداری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه