English

امام ‌جمعه موقت اصفهان:

پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را از بردگی و فرهنگ کثیف غربی نجات داد

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از بردگی، ذلت و فرهنگ کثیف غربی نجات داد.

پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را از بردگی و فرهنگ کثیف غربی نجات داد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، آیت‌الله سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بند بردگی، ذلت و فرهنگ کثیف غربی نجادت داد؛ بیان کرد: اقتدار امروز ایران دشمان را محصور و مقهور کرده است.

وی افزود: روزی استکبار جهانی جنگ را به ایران تحمیل کرد، اما با فضل الهی و رهبری‌های امام (ره) مردم ایران بدون اینکه یک وجب این خاک را به دشمن دهند در جبهه حاضر شدند.

حجت الاسلام میردامادی گفت: امروز دشمن با شیوه‌های دیگر سعی بر تهاجم علیه ایران دارد، ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی از جمله مأموریت دشمنان است که سعی دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی را از بین ببرند.

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان داشت: کسانی که مردم را از مسیر خدا دور می‌کنند، ظالمان و بیدادگران هستند، زیرا براساس روایات بزرگان دینی ظلم و تکیه بر ظالم از بزرگ‌ترین گناهان است و همچنین افرادی که حاضر به تعقل و تفکر نیستند، قطعاً از اهالی جهنم خواهند بود.

وی با اشاره به بازدید اخیر رهبر انقلاب از دستاوردهای فضایی گفت:امروز شاهدیم علی‌رغم عصبانیت دشمنان ماهواره ایرانی ثریا، کیهان و سیمرغ پرتاب شد و امروز با صدای بلند می‌گوئیم که ای دشمنان به غیظ خود بمیرید، زیرا امروز ایران در بالاترین اقتدار خود قرار دارد و دشمنان جرأت ندارند به ایران نگاهی داشته باشند.

میردامادی افزود: امام خمینی(ره) عالم و مرجع عالی‌قدری بود که بدون داشتن هیچ سلاحی مزدوران استکبار جهانی را از ایران بیرون کرد و زمانی که هنوز حکومت طاغوت در ایران حضور داشت فرمود که من دولت تعیین می‌کنم.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: نقشه‌های متعددی برای سرکوب انقلاب از سوی حکومت طاغوت برنامه‌ریزی شد تا با حکومت نظامی ۴۸ ساعته ۲۱ بهمن مسیر پیروزی انقلاب را متوقف کنند، اما امام (ره) فرمودند مردم حکومت نظامی را بشکنند و از خانه‌های خود بیرون آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه