English

دستگیری عاملان ۱۲ فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 2 سارق باغ ها و ساختمان های نیمه ساز در شهرستان با اعتراف به 12 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری عاملان 12 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در فلاورجان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغ ها و برخی ساختمان های نیمه ساز در حوزه پاسگاه زازران، رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار مامورران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در نهایت ماموران انتظامی پاسگاه زازران با تلاش های گسترده و انجام اقدامات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق در ارتیاط با این سرقت ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه انجام شده به 12 فقره سرقت از باغ ها و ساختمان های نیمه ساز و فروش آن به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیر مالخر این پرونده خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف که ارزش تقریبی آنان بیش از 2 میلیارد ریال برآرود شده است.

سرهنگ هادیان در پایان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه