English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری ۲سوداگر مرگ در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۲سوداگر مرگ و کشف بیش از ۷کیلوگرم تریاک طی بازرسی ماموران از دو ستگاه پژو۴۰۵خبر داد .

دستگیری ۲سوداگر مرگ در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، با اقدامات هوشمندانه خود ، از دو مورد انتقال محموله های مواد مخدر توسط دو دستگاه پژو۴۰۵ در محورهای ورودی شهر کاشان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا مأموران طی هماهنگی با مقام قضایی،  به محورهای مورد نظر اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به توقیف خودروهای مذکور و دستگیری ۲متهم شدند .

فرمانده انتظامی کاشان افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۷کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند. 

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند،  خاطرنشان کرد: ماموران خستگی ناپذیر پلیس مبارزه با مواد مخدر در راه مقابله با قاچاقچیان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نکرده و از شهروندان عزیز درخواست می شود با ارائه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ ، پلیس را در این امر مهم یاری دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه