English

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان خبرداد؛

برگزاری جشنواره بزرگ مبل رهنان تا ۵ اسفندماه

جشنواره بازار مبل رهنان همزمان با میلاد حضرت علی (ع) تا پنجم اسفندماه به مدت یک ماه در خیابان شریف شرقی افتتاح شد.

برگزاری جشنواره بزرگ مبل رهنان تا 5 اسفندماه
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،دبیر جشنواره بازار مبل رهنان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ فروشگاه مبل در رهنان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: هدف اصلی جشنواره بازار مبل رهنان برندسازی این صنعت است.

اکرم قپانچی گفت: مبل رهنان فقط فروشگاه‌های داخل خیابان شریف و شهیدان نیست، بلکه کارگاه‌های بسیاری ازجمله ساخت و رویه‌‌کوبی مبل نیز در رهنان وجود دارد و ۲ هزار خانواده در این صنعت ارتزاق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم مبل رهنان را به عنوان یک برند جهانی معرفی کنیم، افزود: برهمین اساس با چهار شعار مبل رهنان‌، تنوعش بیشتر ، کیفیت بالاتر، قیمت مناسب‌تر جشنواره مبل رهنان برگزار شده است.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان با اشاره باینکه در تاریخ ۵ اسفند ماه همزمان با ولادت با سعادت امام زمان (عج) مراسم اختتامیه برگزار می شود، گفت:در جشنواره بزرگ مبل رهنان هر شب یک دستگاه گوشی تلفن همراه به قید قرعه به خریداران اهدا می گردد.

قپانچی ادامه داد: در طول ۳۰ شب برگزاری جشنواره بزرگ مبل رهنان هر شب برنامه قرعه کشی برگزار می گردد و هر شب یک دستگاه گوشی تلفن همراه به قید قرعه به خریداران اهدا می شود.

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان گفت: تخفیفات ویژه تا ۲۰ درصد و قرعه کشی اختتامیه جشنواره برای کمک هزینه خرید دو دستگاه خودرو از دیگر مزایای جشنواره بازاربزرگ مبل رهنان است.

در ادامه این نشست خبری نیز رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان با بیان اینکه ۲ هزار کارگاه تولیدی مبل در رهنان فعال است ، بیان کرد: بازار مبل خیابان شریف در رهنان در صنعت مبل کشور تک و زبانزد است.

سیدمجید اعتصامی گفت: صنعت مبل اصفهان چیزی کمتر از صنعت گز، مینیاتور و منبت اصفهان نیست، اما سال‌ها در حق این صنعت ظلم شده و مورد توجه مسئولان استان قرار نگرفته است.

وی با اشاره باینکه در صنعت مبل هنرمندان زیادی گمنام مانده‌اند، افزود: هدف ما از برگزاری این جشنواره احیای صنعت و هنر مبل رهنان در اصفهان است.

این مقام مسئول ادامه داد: در اصفهان مبلمان هایی تولید می‌شوند که شهرهای دیگر با برند خودشان به سایر نقاط در کشور صادر می‌کنند.

اعتصامی با بیان اینکه بالغ ‌بر ۱۰۰ هزار نفر در شهر اصفهان از صنعت مبلمان ارتزاق می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور این صنعت  باید مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان بیان داشت: در حاشیه جشنواره بازار مبل رهنان میز خدمت و رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است تا به مشکلات شهروندان رسیدگی و مشاوره لازم به خریداران داده شود.

همچنین نائب رئیس اول اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان نیز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه اصفهان به قدمت و برند مبلمان از قدیم الایام مشهور است، گفت:هیچ کس هنر دست اصفهان در جهان را نمی‌تواند نایده بگیرد، در کیفیت‌سازی قطعا باید نگاه صادرات محور داشته باشیم.

محمدعلی اکبرزاده با تأکید بر حمایت از صنف مبل سازان اظهر داشت: وقتی کالای صادرات محور تولید کنیم، به مصرف کننده داخلی جواب مثبت می‌دهیم تا اطمینان پیدا کند، برندهای ترکیه، چینی و حتی اروپایی در مقابل برندهای مبلمان ایرانی دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

وی با بیان اینکه صنعت مبلمان ۸ درصد اشتغال کل کشور را دارا است و یک صنعت پر ظرفیت است، افزود: امیدواریم این جشنواره سال‌های دیگر نیز ادامه داشته باشد و موفقیت‌های بسیاری در این زمینه کسب کنیم، همچنین باید به توسعه صنعت مبل در این منطقه بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه